čtvrtek 10. března 2016

Další práce

Takže jak to vlastně mám... V době, kdy chodím do školy, musím na víza pracovat maximálně 20 hodin týdně. V době, kdy mám prázdniny, mohu pracovat neomezeně. Ještě v době, kdy jsem neměla práci v JB Hi-Fi, kontaktovala jsem přes jednu slovenskou slečnu její šéfku, ohledně úklidu kanceláří. Šéfka se jmenuje Silvana a až po 14 dnech co jsem jí poslala sms, tak se ozvala. Ovšem, vypadl jí člověk, tak rychle někoho potřebovala. Super, příležitost pro mě! Přesně na tyto situace všichni čekáme. Takže tak já přišla k nové práci. Jedná se o úklid kanceláří, masážního salonu, kavárny, hasičárny atd. Práci mám jenom o víkendu. První víkend jsem pracovala 2 hodiny v sobotu a 4 hodiny v neděli. 4 hodiny měli být za masážní salon, ale když něco děláte poprvé, nikdy to nestihnete v určeném čase. Já to dělala 6 hodin a to ještě s půl hodinou s pomocí šéfky a její mámy. Samozřejmě, zaplaceno mám jen ty 4 hodiny, protože moje chyba, že to trvalo déle. Další víkend probíhal stejně. Víkend na to, jsem dostala další dvě kanceláře na víc, takže paráda. Poslední víkend jsem pracovala s jednou slečnou ze Slovenska, v domnění, že když na to budeme dvě, budeme to mít za poloviční čas hotové. To se bohužel nestalo. Dělaly jsme to stejně dlouho jen měly zaplacenou poloviční dobu. Takže z nedělního celého dnu, mám zaplaceno jen 4,5 hodiny. "A to se vyplatí" :-D Tento víkend to snad zvládneme rychleji. Musíme. Tento víkend bude i poslední. V pondělí začínám opět se školou, takže teď budu mít jen JB Hi-Fi a večerní školu.

Včera mi přibylo další úklidové místo k JB Hi-Fi. Mám to od stejné firmy, takže s hodinami nebudu mít hnuto. Každou středu budu uklízet aboriginskou kapli, která se nachází v areálu aboriginské školy. Tady se můžete kouknout na stránky areálu stránky areálu. Kapli mám na dvě hodiny, utírám lavice, luxuji a vytírám. Je to trošku strašidelné, ale pohodové :-D na kapli se můžete kouknout zde foto kaple. Tato kaple byla postavena a vysvěcena v roce 1941 arcibiskupem Redmond Prendiville. Jo a od kaple mám klíče.

Žádné komentáře:

Okomentovat